Pyntegrøntsektionens årsberetning for 1996

Publikation: PS Nåledrys nr. 25

År: 1997

Pris: Udsolgt

Denne årsberetning redegør for Pyntegrøntsektionens aktiviteter i 1996. 1996 kan samlet betragtes som en overgangsfase. En overgang fra primært at beskæftige sig med de primære, medlemsnære aktiviteter til en forberedelse af en situation hvor der i højere grad er overskud til også at beskæftige sig med mere langsigtede problemstillinger.

Temadage 2023

Ønsker du at møde kolleger, se udstillere og få den nyeste viden og opdatering indenfor dyrkning af klippegrønt og juletræer, så tilmeld dig og deltag i foråret temadage. Programmet byder på alt fra opdatering om planteværn over status for gødning, hjælpestoffer og transport til afsætning. Se flere nyheder

Green Team Group

Green Team Group er en af de ledende i produktion og salg af Nordmannsgran. Kontakt os om mulighederne for et samarbejde.

Christmasworld

Verdens førende messe for dekorationer og udsmykning i relation til julen. I de senere år er delmessen Floradecora kommet til. Den retter sig mere mod friske planter og dekorationer - og juletræer. Se flere arrangementer