Pyntegrøntsektionens årsberetning for 1996

Publikation: PS Nåledrys nr. 25

År: 1997

Pris: Udsolgt

Denne årsberetning redegør for Pyntegrøntsektionens aktiviteter i 1996. 1996 kan samlet betragtes som en overgangsfase. En overgang fra primært at beskæftige sig med de primære, medlemsnære aktiviteter til en forberedelse af en situation hvor der i højere grad er overskud til også at beskæftige sig med mere langsigtede problemstillinger.

Økologibekendtgørelse og vejledning 2022

Den danske økologilov var i høring i 2020 foranlediget af Europa-Parlamentets og Rådets forordning (EU) 2018/848 af 30. maj 2018 om økologisk produktion og mærkning af økologiske produkter. Nu er den tilhørende bekendtgørelse og vejledning kommet i høring. Se flere nyheder

Egedal Maskinfabrik A/S

Egedal har et komplet maskinprogram indenfor: Planteskoler, skovbrug, gartnerier og specialmaskiner.

Plantekongres

Plantekongres er Nordens største om planteproduktion, natur, miljø og planlægning. Over to dage stilles der skarpt på den nyeste viden på området og på dine udfordringer og muligheder. Se flere arrangementer