Dansk Juletræsdyrkerforenings årsberetning for 2011/2012

Forfatter(e): Claus Jerram Christensen, Lars Bo Pedersen, Kaj Østergaard & Jan Jürgensen

Publikation: Nåledrys nr. 80

År: 2012

Pris: 150

Denne årsberetning redegør for Dansk Juletræsdyrkerforenings aktiviteter for det seneste år. Beretningen er udarbejdet af sekretariatet, og skal ses som et supplement til bestyrelsens beretning, der fremlægges på generalforsamlingen den 30. maj 2012 på Gefion i Sorø.

Beretning fra sekretariatet drejer sig om foreningsåret fra maj 2011 til maj 2012, men med inddragelse af relevante begivenheder i tilknytning til denne periode.

Juletræssalg og Corona

Mange danskere køber deres juletræ via gårdsalg eller stadepladssalg. Salget er ofte koncentreret på de sidste 4 weekender op til jul og antallet af kunder periodevist være stort på samme tid. Derfor har foreningen anmodet om at man bruger reglerne for storcentre i stedet for forsamlingsforbuddet. Se flere nyheder

Plantekongres

Her får du den nyeste viden inden for forskning, rådgivning og politik, og møder de andre aktører i landbrugsbranchen til en god debat. Se flere arrangementer