Dansk Juletræsdyrkerforenings årsberetning for 1998

Publikation: PS Nåledrys nr. 29

År: 1999

Pris: 150

1998 blev præget af turbulente forhold vedrørende sortering og afsætning af NGR juletræer, samt nedlæggelsen af FSL´s pyntegrøntafdeling. Produktionsafgiftsfonden har nu fungeret i næsten 2 år, hvor Foreningen har været kraftigt involveret i såvel den daglige drift som iværksættelse af projekter med støtte for fondens midler.

Planteeksport til Storbritannien

Da Storbritannien nu er at betragte som et tredjeland i forhold til EU, sker der ændringer om krav og kontrol ved eksport af planter og planteprodukter til Storbritannien. Nogle ændringer er dog blevet udsat, hvilket betyder, at der indtil videre i 2021 kun sker mindre ændringer. Se flere nyheder

Grotex

Vi er med hele vejen: Vi sælger kvalitets planter. Vi udfører entreprenør arbejde. Vi køber og sælger, træer og grønt.

Opfølgningskursus sprøjtecertifikat

Hvert 4. år skal du have fornyet dit sprøjtecertifikat/-bevis. Danske Juletræer afholder i samarbejde med Hans Thostrup og Bygholm Landbrugsskole et skræddersyet opfølgningskursus udelukkende målrettet producenter af juletræer og klippegrønt. Se flere arrangementer