Nobilis kampagnen 1996


Forfatter(e): Lone Nielsen

Publikation: PS Nåledrys nr. 25

År: 1997

Side(r): 14-17

Pris: Udsolgt

Artikel/abstract:

30-50% stigning i salget. Det konstaterer de franske grossister, der har deltaget aktivt i nobiliskampagnen i 1996. Den tocifrede fremgang bekræfter, at arbejdes der målbevidst med at promovere nobilisen på det franske marked, giver det også resultater. Hovedformålet med nobilis kampagnen var i denne sæson at promovere nobilisen i et tæt samarbejde mellem såvel Pyntegrøntsektionen, de danske eksportører som de franske grossister.


Læs artiklen

Danske juletræer pynter på CO2-regnskabet

Når danskerne går omkring juletræet den 24. december, kan de gøre det med god samvittighed. En ny analyse konkluderer, at et danskproduceret juletræ fortrænger CO2 fraregnet den private transport i bil til og fra salgsstedet. Se flere nyheder

Yara Danmark

Yara udvikler, fremstiller og og markedsfører kvalitetsgødninger til den professionelle juletræsdyrker.

Se forhandleroversigt

Juletræsproduktion fra A til Z

Danske Juletræer inviterer til webinar om juletræsproduktion. Hør mere om bl.a. formklipning, vækstregulering og bekæmpelse af ukrudt og skadedyr. Se flere arrangementer