Nobilis kampagnen 1996


Forfatter(e): Lone Nielsen

Publikation: PS Nåledrys nr. 25

År: 1997

Side(r): 14-17

Pris: Udsolgt

Artikel/abstract:

30-50% stigning i salget. Det konstaterer de franske grossister, der har deltaget aktivt i nobiliskampagnen i 1996. Den tocifrede fremgang bekræfter, at arbejdes der målbevidst med at promovere nobilisen på det franske marked, giver det også resultater. Hovedformålet med nobilis kampagnen var i denne sæson at promovere nobilisen i et tæt samarbejde mellem såvel Pyntegrøntsektionen, de danske eksportører som de franske grossister.


Læs artiklen

Danske juletræer pynter på CO2-regnskabet

Når danskerne går omkring juletræet den 24. december, kan de gøre det med god samvittighed. En ny analyse konkluderer, at et danskproduceret juletræ fortrænger CO2 fraregnet den private transport i bil til og fra salgsstedet. Se flere nyheder

Plantekongres

Plantekongres er Nordens største om planteproduktion, natur, miljø og planlægning. Over to dage stilles der skarpt på den nyeste viden på området og på dine udfordringer og muligheder. Se flere arrangementer