Nobilis kampagnen 1996
Forfatter(e): Lone Nielsen
Publikation: PS Nåledrys nr. 25
År: 1997
Side(r): 14-17
Pris: Udsolgt
Artikel/abstract:30-50% stigning i salget. Det konstaterer de franske grossister, der har deltaget aktivt i nobiliskampagnen i 1996. Den tocifrede fremgang bekræfter, at arbejdes der målbevidst med at promovere nobilisen på det franske marked, giver det også resultater. Hovedformålet med nobilis kampagnen var i denne sæson at promovere nobilisen i et tæt samarbejde mellem såvel Pyntegrøntsektionen, de danske eksportører som de franske grossister.
Læs artiklen
Danske juletræer pynter på CO2-regnskabet
Når danskerne går omkring juletræet den 24. december, kan de gøre det med god samvittighed. En ny analyse konkluderer, at et danskproduceret juletræ fortrænger CO2 fraregnet den private transport i bil til og fra salgsstedet. Se flere nyhederYara Danmark
Yara udvikler, fremstiller og og markedsfører kvalitetsgødninger til den professionelle juletræsdyrker.
Se forhandleroversigt