Markedsføring

Afsætningskampagner
Danske Juletræer gennemfører på hele branchens vegne løbende generelt afsætningsfremmende arbejde for at sikre de bedst mulige afsætningsvilkår for de danske producenter. Som medlem af foreningen er man nærmest til at drage nytte af dette gennerelle afsætningsfremmende arbejde, der hvert år gennemføres på de største markeder i Europa. I Danske Juletræer kan du høre meget mere om, hvordan du som producent kan få direkte fordele af disse kampagner.

Markedsinformationer
Foreningens medarbejdere gennemfører hvert år besigtigelsesrejser til de største aftagerlande, hvorved der indsamles værdifuld viden om udviklingen af markederne til gavn for medlemmerne i deres tilrettelæggelse af produktions- og salgsindsats. Informationerne består bl.a af vurderinger af prissætningen på de forskellige markeder, samt hvorledes de dansk leverede produkter bliver modtaget af forbrugerne – både pris- og kvalitetsmæssigt.

Også løbende markedsundersøgelser via eksterne analysebureauer er et af de redskaber, man som medlem kan drage nytte af. Her ligger foreningen inde med alle de relevante markedsundersøgelser og analyser, som er gennemført igennem de seneste 20 år, ligesom der løbende gennemføres nye analyser, som vores medlemmer naturligvis er de første til at nyde gavn af.

Salg Med Etiket

Redaktør og fagkonsulent til Danske Juletræer

Da vores nuværende redaktør og chefkonsulent har valgt at gå på pension fra årsskiftet søger Danske Juletræer en ny redaktør til Nåledrys samt en fagkonsulent, der kan yde medlemsrådgivning inden for praktisk dyrkning og lovgivning på området. Se flere nyheder

Niels Høj

Totalentreprenør og grossist indenfor juletræer og pyntegrønt.

Se forhandleroversigt

Markvandring: algevask

Flere juletræsproducenter oplever i denne tid tiltagende problemer med alger. Derfor er flere inde i overvejelser omkring afvaskning af algerne. Se flere arrangementer