Markedsføring

Afsætningskampagner
Danske Juletræer gennemfører på hele branchens vegne løbende generelt afsætningsfremmende arbejde for at sikre de bedst mulige afsætningsvilkår for de danske producenter. Som medlem af foreningen er man nærmest til at drage nytte af dette gennerelle afsætningsfremmende arbejde, der hvert år gennemføres på de største markeder i Europa. I Danske Juletræer kan du høre meget mere om, hvordan du som producent kan få direkte fordele af disse kampagner.

Markedsinformationer
Foreningens medarbejdere gennemfører hvert år besigtigelsesrejser til de største aftagerlande, hvorved der indsamles værdifuld viden om udviklingen af markederne til gavn for medlemmerne i deres tilrettelæggelse af produktions- og salgsindsats. Informationerne består bl.a af vurderinger af prissætningen på de forskellige markeder, samt hvorledes de dansk leverede produkter bliver modtaget af forbrugerne – både pris- og kvalitetsmæssigt.

Også løbende markedsundersøgelser via eksterne analysebureauer er et af de redskaber, man som medlem kan drage nytte af. Her ligger foreningen inde med alle de relevante markedsundersøgelser og analyser, som er gennemført igennem de seneste 20 år, ligesom der løbende gennemføres nye analyser, som vores medlemmer naturligvis er de første til at nyde gavn af.

Salg Med Etiket

Naturfaglig AC-medarbejder til Danske Juletræer

Da vores nuværende dyrkningskonsulent har fået nyt job søger Danske Juletræer en naturfaglig AC-medarbejder, der kan yde medlemsrådgivning samt bidrage med branchespecifikt arbejde og formidling. Se flere nyheder

Fair Trees

Fair Trees er Fair Trade-godkendte frø, planter og juletræer. Hold jul med en god samvittighed!

Se forhandleroversigt

Sorteringsmøde - Trekantsområdet

Danske Juletræer afvikler fire sorteringsmøder, som også vil fungere som en udvidet markvandring om aktuelle dyrkningstiltag. Ved markvandringerne vil formklipning, topregulering og gødskning gå igen på alle dage og vil blive suppleret med aktuelle emner hos værten. Se flere arrangementer