Markedsføring

Afsætningskampagner
Danske Juletræer gennemfører på hele branchens vegne løbende generelt afsætningsfremmende arbejde, for at sikre de bedst mulige afsætningsvilkår for de danske producenter. Som medlem af foreningen er man nærmest til at drage nytte af dette gennerelle afsætningsfremmende arbejde, der hvert år gennemføres på de største markeder i Europa. I Danske Juletræer kan du høre meget mere om, hvordan du som producent kan få direkte fordele af disse kampagner.

Markedsinformationer
Foreningens medarbejdere gennemfører hvert år besigtigelsesrejser til de største aftagerlande, hvorved der indsamles værdifuld viden om udviklingen af markederne til gavn for medlemmerne i deres tilrettelæggelse af produktions- og salgsindsats. Informationerne består bl.a af vurderinger af prissætningen på de forskellige markeder, samt hvorledes de dansk leverede produkter bliver modtaget af forbrugerne – både pris- og kvalitetsmæssigt.

Løbende markedsundersøgelser via eksterne analysebureauer er også et af de redskaber, man som medlem kan drage nytte af. Her ligger foreningen inde med alle de relevante markedsundersøgelser og analyser, som er gennemført igennem de seneste 20 år, ligesom der løbende gennemføres nye analyser, som vores medlemmer naturligvis er de første til at nyde gavn af.

Salg Med Etiket

Kommunikationskonsulent

Danske Juletræer har ansat Peter Ryhmer som ny kommunikationskonsulent. Peter Ryhmer varetager foreningens arbejde omkring medlemsformidling. Han bliver redaktør på Nåledrys og er ansvarlig for udvikling og drift af foreningens hjemmeside og SoMe indsats ligesom han koordinerer formidlingen i Korte Meddelelser. Se flere nyheder

Danske Juletræer - træer & grønt

Brancheforeningen for aktører i juletræs- og klippegrøntbranchen.

Se forhandleroversigt

Plantekongres

Plantekongres er Nordens største om planteproduktion, natur, miljø og planlægning. Over to dage stilles der skarpt på den nyeste viden på området og på dine udfordringer og muligheder. Se flere arrangementer