Forbrugerundersøgelse i Tyskland, december 1998


Forfatter(e): Jacob Skude & Anders Suurballe

Publikation: PS Nåledrys nr. 30

År: 1999

Side(r): 40-42

Pris: 150

Artikel/abstract:

Fra den 12.-24. december 1998 blev der i fire tyske byer foretaget en såkaldt kundetopanalyse. Dette foregår ved, at køberne af juletræer stoppes, og bliver stillet en række spørgsmål, både før og efter deres køb. Det tyske marketingfirma Produkt + Markt stod for den rent praktiske del af analysen. Der blev i samarbejde med Dansk Juletræsdyrkerforening enighed om at koncentrere analysen på byerne Berlin, Hamburg, Aschaffen og München. I alt blev der indsamlet 411 spørgeskemaer, fordelt nogenlunde ligeligt på alle fire byer.


Læs artiklen

Coronatilsyn i land- og skovbrug

Fra den 28. oktober kan skov- og landbrugsejendomme forvente uanmeldte besøg fra Arbejdstilsynet, der har startet en målrettet corona-tilsynsindsats. Se flere nyheder

Plantekongres

Her får du den nyeste viden inden for forskning, rådgivning og politik, og møder de andre aktører i landbrugsbranchen til en god debat. Se flere arrangementer