Dansk Juletræsdyrkerforenings årsberetning for 1997

Publikation: Nåledrys nr. 27

År: 1998

Pris: 150

Denne årsberetning redegør for Dansk Juletræsdyrkerforenings aktiviteter i 1997.  1997 blev præget af forventninger og omstilling til en ny afsætningssituation.  For Dansk Juletræsdyrkerforening blev året også præget af nye aktiviteter og nye medarbejdere.  Produktionsafgiftsfonden for Juletræer og Pyntegrønt blev en realitet, hvor foreningen blev kraftigt involveret i såvel den daglige drift som iværksættelse af projekter med støtte fra fondens midler.  For foreningen betød året også en afsked med det gamle navn Dansk Skovforenings Pyntegrøntsektion til fordel for det mere sigende Dansk Juletræsdyrkerforening.

Kommunikationskonsulent

Danske Juletræer har ansat Peter Ryhmer som ny kommunikationskonsulent. Peter Ryhmer varetager foreningens arbejde omkring medlemsformidling. Han bliver redaktør på Nåledrys og er ansvarlig for udvikling og drift af foreningens hjemmeside og SoMe indsats ligesom han koordinerer formidlingen i Korte Meddelelser. Se flere nyheder

Johansens Planteskole

Ekspertise og tæt samarbejde. Vi garanterer den genetiske og tekniske kvalitet hver gang.

Plantekongres

Plantekongres er Nordens største om planteproduktion, natur, miljø og planlægning. Over to dage stilles der skarpt på den nyeste viden på området og på dine udfordringer og muligheder. Se flere arrangementer