Dansk Juletræsdyrkerforenings årsberetning for 1997

Publikation: Nåledrys nr. 27

År: 1998

Pris: 150

Denne årsberetning redegør for Dansk Juletræsdyrkerforenings aktiviteter i 1997.  1997 blev præget af forventninger og omstilling til en ny afsætningssituation.  For Dansk Juletræsdyrkerforening blev året også præget af nye aktiviteter og nye medarbejdere.  Produktionsafgiftsfonden for Juletræer og Pyntegrønt blev en realitet, hvor foreningen blev kraftigt involveret i såvel den daglige drift som iværksættelse af projekter med støtte fra fondens midler.  For foreningen betød året også en afsked med det gamle navn Dansk Skovforenings Pyntegrøntsektion til fordel for det mere sigende Dansk Juletræsdyrkerforening.

Formidlingsmedarbejder til Danske Juletræer

Danske Juletræer søger en formidlingsmedarbejder, der kan være redaktør for Nåledrys, bidrage med artikler til Korte Meddelelser og som kan videreudvikle vores digitale kommunikation samt yde medlemsservice. Se flere nyheder

CJ juletræer

Plantning af juletræer med GPS-styret traktor og plantemaskine.

Sorteringsmøde - Fyn

I august begynder sæsonen for juletræer for alvor. Det er derfor vigtigt, at man som aktør i branchen holder sig grundigt orienteret om hvad der rører sig. Se flere arrangementer